مبل شویی

مبلشویی

مبل شویی، بدون داشتن دانش کافی می‌تواند باعث آسیب رساندن به مبل مورد علاقه‌تان شود. ولی نگران نباشید. تیم ما آماده است تا در سریع‌ترین زمان با کادری مجرب و مجهز تمیزی را به خانه‌های شما برگرداند. در ستارخان نه تنها نظافت مبل شما بلکه سلامت آن نیز مهم است. ما از پس تمیزی انواع مبلمان و از بین بردن انواع لکه‌ها بر‌می‌‌آییم و به شما تضمین می‌کنیم این خدمات سریع و با کیفیت، راحت و بی‌دردسر و ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود.

با وجود ما می‌توانید از تمام مهمانی‌ خود لذت ببرید و نگرانی بابت تمیز کردن مبلمان خود نداشته باشید. ما به طور کامل تمام مناطق تهران را پوشش می‌دهیم. شما در هر زمانی می‌توانید روی متخصصین ما در زمینۀ مبل شویی حساب کنید.

شاید هم مایل باشید تا شخصا پروسۀ مبل شویی را انجام دهید. همانطور که گفتم نداشتن دانش کافی در مورد جنس پارچه و نوع لکه‌ها ممکن است شما را به دردسر بیاندازد. در ادامۀ این متن هر آن چیزی که شما باید در مورد شستشوی مبل خود بدانید را با شما در میان گذاشته‌ایم. با داشتن این اطلاعات خطرات کمتری سلامت مبلمان شما را تهدید خواهد کرد. علاوه بر این در طول این متن با خدمات ما در زمینۀ شستشوی مبل بیشتر آشنا خواهید شد.

-نکاتی برای نگهداری صحیح مبلمان منزل

اگر می‌خواهید صندلی و مبلمان مورد علاقۀ شما، همچنان به منزلتان زیبایی ببخشد، باید به درستی از آن نگهداری کنید. نگهداری صحیح و شستشوی به موقع صندلی و مبل‌ها می‌تواند ظاهر خانۀ شما را شیک‌تر جلوه دهد. علاوه بر این رعایت موارد زیر باعث می‌شود که مبلمان منزل شما دیرتر فرسوده شود و نیاز به تعویض یا تعمیر آن  به تعویق خواهد افتاد.

۱/گردگیری مرتب مبلمان

به طور منظم (مثلا هفته‌ای یک بار) را، به گردگیری مبلمان خود اختصاص دهید. تجمع گرد و غبار روی پارچۀ مبل باعث آسیب رسیدن به بافت پارچه می‌شود. جارو برقی می‌تواند گزینۀ بسیار مناسبی برای از بین بردن گرد و غبار مبلمان شما باشد. برای پاک کردن گرد و غبار روی صندلی‌های چوبی هم ترجیحا از دستمال خشک و نرم استفاده کنید.

۲/دور نگهداشتن از نور خورشید

فرقی نمی‌کند که از مبلمان پارچه‌ای یا چوبی استفاده می‌کنید. در هر صورت باید مراقب نور خورشید باشید. مبلمان شما اگر زیاد در معرض نور خورشید قرار بگیرند تغییر رنگ می‌دهند. چینش مبلمان خود را به گونه‌ای انتخاب نمایید که کمتر در معرض نور آفتاب باشند. در مواردی هم که ناچار به قرار دادن مبلمان زیر نور خورشید هستید، روی مبلمان خود را با پارچه بپوشانید.

۳/محافظت در برابر گرما

گرمای زیاد می‌تواند، بافت چوب یا پارچۀ مبل شما را دچار تغییر کند. پس اگر مبلمان شما چسبیده به شوفاژ،شومینه یا بخاری است، سعی کنید فاصله مبلمان را رعایت کنید. در کل تغییرات محسوس دما می‌تواند تاثیر بدی بر روی مبلمان شما داشته باشد. پس سعی کنید دمای منزلتان را همیشه متعادل نگه دارید.

۴/رعایت نکات شستشوی مبلمان

در مورد این موضوع به طور مفصل حرف خواهیم زد. شستشوی شما بر اساس نوع پارچۀ مبلمانتان و نوع لکۀ ایجاد شده متفاوت خواهد بود. بسیاری از کاناپه‌ها و مبل‌ها بر اساس نوع پارچۀ استفاده شده دستور العمل‌هایی متفاوتی دارند. رعایت این دستور العمل‌ها می‌تواند به کیفیت شستشو و جلوگیری از آسیب به مبلمان شما کمک کند. همچنین در مبل‌ها و صندلی‌های چوبی می‌توانید از واکس مخصوص چوب یا روغن براق کننده استفاده نمایید. ولی به یاد داشته باشید که شستشوی زیاد هم می‌تواند باعث از بین رفتن رنگ و بافت مبلمان شما بشود. به هیچ وجه از اسپری‌های تمیز کننده همه منظوره استفاده نکنید.

۵/دوری از رطوبت

رطوبت یکی از عواملی است که باعث فرسودگی مبلمان و صندلی‌های شما خواهد شد. غیر از صندلی‌های پلاستیکی، رطوبت می‌تواند به بافت انواع مبلمان از چوبی تا پارچه‌ای آسیب وارد کند. پس اگر برای شستشوی مبلمان چوبی خود از آب گرم و صابون استفاده می‌کنید، سریعا نسبت به خشک کردن آن اقدام نمایید.

۶/قرارندادن اشیا سنگین یا تیز روی مبلمان

قرار دادن اشیا سنگین به مدت طولانی روی مبل‌های پارچه‌ای یا کاناپه‌ها می‌تواند باعث دفرمه شدن آن‌ها شود. تا حد امکان نباید وسایل سنگین را روی مبلمان خود قرار دهید. این مورد دربارۀ صندلی و مبلمان چوبی شما هم صدق می‌کند. فشار بیش از حد روی صندلی‌های چوبی می‌تواند باعث شل شدن صندلی و خرابی آن‌ها می‌شود. اشیا تیز را هم از مبلمان خود دور نگه دارید. اشیا تیز باعث خراشیدگی صندلی‌های چوبی و در کاناپه‌ها باعث پاره شدن پارچه می‌شوند. در هنگام شستشو هم مطمئن شوید برسی که استفاده می‌کنید باعث سایش یا پارگی مبلمانتان نشود.

رزرو خدمات مبل‌شویی و شستشوی مبل در منزل

رعایت نکات بالا می‌تواند تا حدود زیادی به نگهداری و سلامت مبلمان شما کمک کند. ولی گاهی اوقات ممکن است مبلمان ما نیاز به شستشوی جدی‌تری داشته‌باشند. حتی ممکن است لکه‌هایی روی مبلمان ما ایجاد شوند و مدت‌ها باقی بمانند. از بین بردن این نوع لکه‌ها کار راحتی نیست و نیاز به دستگاه مبل شویی دارد. اینجاست که می‌توانید در وقت و هزینۀ خود صرفه جویی کنید.

مهم نیست که خدمات مبل شویی شما مربوط به منزل یا محل کارتان باشد. شما می‌توانید با ثبت سفارش در ستارخان در زمانی که خودتان ترجیح می‌د‌هید، خدمات نظافت و مبل شویی را رزرو کنید. متخصصین ما با تجهیزات کافی، در زمان مقرر به منزل یا محل کار شما مراجعه می‌کنند و در سریع‌ترین زمان نسبت به نظافت مبلمان شما اقدام خواهند کرد.

ما در ستارخان شستشوی مبلمان و مهم‌تر از آن سلامت مبلمان شما را تضمین می‌کنیم. سپردن پروسۀ مبل شویی و شستشوی مبلمان به افراد غیر حرفه‌ای می‌تواند باعث آسیب جدی به مبلمان شما شود. طبیعتا نبودن مرجعی برای پاسخگویی شما را حسابی دچار دردسر خواهد کرد و هزینۀ زیادی متوجه شما خواهد شد. ما تمامی خدمات خود را تضمین می‌کنیم. تمامی متخصصین ما کارآزموده و قابل اعتمادند. علاوه براین در صورت هرگونه ابهام یا مشکل احتمالی شما می‌توانید با شماره‌گیری 1832 با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا نسبت به رفع مشکل شما سریعا اقدام شود. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شما تجربۀ یک مبل شویی ارزان و با کیفیت را احساس کنید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!