قالیشویی
_

قالیشویی در نیاوران

قالیشویی نیاوران

قالیشویی نیاوران یکی از بزرگترین و قدیمی ترین قالیشویی در انجام انواع خدمات شستشو فرش و خدمات جانبی در شهر تهران است.

شستشو فرش ماشینی در قالیشویی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک شسته می شود و نیرونی انسانی در روند شستشو آن هیچ دخالتی ندارد.

قالیشویی نیاوران تهران
قالیشویی نیاوران یکی از بزرگترین قالیشویی در ارائه خدمات شستشوی فرش در محله نیاوران است.این قالیشویی حدود 30 قدمت دارد و این باعث می شود که شما به استفاده از خدمات این قالیشویی اعتماد کنید.

قالیشویی نیاوران با به کارگیری از بهترین و مجرب ترین پرسنل ها می تواند خدمات شما را به بهترین نحوه ممکن انجام دهد.همچنین این قالیشویی بابت انجام تمامی خدمات دستبافت به شما ضمانت نامه کتبی ارائه می کند.

قالیشویی دستبافت در نیاوران

اگر در محله نیاوران به دنبال قالیشویی هستید که خدمات شستشو فرش دستبافت ( قالیشویی دستباف ) را به صورت تخصصی انجام دهد. از طرفی دیگر به شما بابت شستشوی فرش ها به روش اصولی و بدون کوچکترین آسیب ضمانت نامه بدهد می توانید از خدمات قالیشویی نیاوران استفاده کنید.

قالیشویی نیاوران

نیاوران به دلیل آنکه در شمالی ترین نقطه شهر تهران قرار گرفته از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. وجود آپارتمان و برج های مدرن و شیک با معماری های لوکس و زیبا، محله نیاوران را نسبت به سایر محله های شهر تهران متمایز کرده است. نیاوران به علت بالا شهر بودنش امکانات بسیار بالایی دارد  ما  قصد داریم در این مطلب شما را با همین امکانات آشنا کنیم و صفر تا صد تاریخچه و امکانات رفاهی محله نیاوران را برای شما بازگو کنیم. ما را در این مقاله دنبال کنید.

نیاوران کجای تهران است؟

محله نیاوران یکی از محله های مدرن و مرفه نشین در شمال شهر تهران است، جالب است بدانید که نام این محله در گذشته (نی آوران) بود زیرا این منطقه در قدیم سرشار از نی ‌زار‌هایی بود که افراد برای جمع‌آوری آنها به این محله می آمدند. نی آوران به مرور زمان به نام (نیاوران) تغییر پیدا کرد.

بر اساس آخرین آمار سرشماری جمعیت این محله چیزی حدود ده هزار نفر است. بافت آپارتمان در محله نیاوران، غالبا نوساز است در این منطقه بیشتر ویلاهای لوکس، برج‌ و پنت هاوس‌ های لاکچری و شیک مشاهده می کنید تا خانه هایی با بافت قدیمی. کاخ نیاوران که یکی از مکان‌های تاریخی و معروف تهران است در همین محل واقع شده است.

معرفی چند اماکن اداری، تاریخی و فرهنگی

محله نیاوران به دلیل موقعیت مناسبی که نسبت به سایر نقاط شهر تهران دارد از امکانات رفاهی بسیار بالایی هم برخوردار است به تعبیری تمام امکانات رفاهی نظیر درمانی و اموزشی و ورزش و تفریحی و… را به صورت کامل در خود جای داده است.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران یکی از بزرگترین مجموعه‌ های فرهنگی تاریخی در این منطقه است که ۱۱ هکتار مساحت آن است. این مجموعه مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی زیادی قرار می گیرد. در رابطه با قدمت این مکان تاریخی باید بگوییم قدمت این مجموعه به زمان قاجار و پهلوی برمی گردد.

در این مجموعه بزرگ، (کاخ نیاوران، کاخ صاحبقرانیه و موزه حوضخانه، کوشک احمدشاهی، موزه جهان نما، کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ کتیبه ها) قرار گرفته است.

محله نیاوران روی نقشه

این محله در منطقه یک شهرداری شهر تهران واقع شده که از شمال به ارتفاعات کلک چال ازغرب به تجریش، از شرق به دارآباد و از جنوب به فرمانیه متصل می شود. این نقشه موقعیت جغرافیایی بیمارستان، کاخ نیاوران، مرکز خرید و پمپ بنزین را برای شما مشخص کرده است.

قالیشویی نیاوران

قالیشویی حوالی نیاوران

اهالی محترم منطقه نیاوران از این پس با مراجعه به این سایت از خدمات منحصر به فرد قالیشویی ستارخان در منطقه نیاوران بهرهمند میباشند.

برترین قالیشویی محله نیاوران از نظر قیمت و کیفیت شستشو

برخی از ویژگی های قالیشویی خوب در نیاوران :

 

عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز برای قالیشویی نزدیک نیاوران

حضور فعال قالیشویی محدوده نیاوران

داشتن سابقه طولانی شستشوی فرش و مبل شویی اطراف نیاوران

بکارگیری ماشین آلات پیشرفته برای قالیشویی حوالی نیاوران

قالی ها پس از قالیشوئی به صورت لوله شده و داخل کاور تحویل می گردد

قالیشویی ستارخان پرسابقه ترین قالیشویی در  قالی شویی ها در محله نیاوران

خدمات قالیشویی ستارخان در منطقه نیاوران

ترمیم لک ، سوختگی ، پارگی تار و پود ، رفع زردی فرش ، ریشه زنی ، رنگبرداری ، رفوگر بیدخوردگی ، تعویض ریشه ، رفو عیوب شیرازه و هر عیب فرش و قالیچه

همشهری عزیز اگر منزل یا محل سکونت شما نزدیک نیاوران می باشد سرویس کاران قالیشویی های نیاوران آماده خدمات رسانی و تعمیر ( رفوکاری نیاوران ) قالی تان هستند

همراه با قرارداد و ضمانت نامه مهر شده مخصوص قالیشویی در نیاوران

قالیشویی محدوده نیاوران در تمامی ایام هفته و تعطیلات

فرشتان را اتو ، لول و پک شده از قالیشویی نزدیک نیاوران دریافت کنید