قالیشویی
_

قالیشویی در جردن

شستشوی انواع فرش ابریشم، گل ابریشم، دستبافت، ماشینی با دستگاه تمام اتوماتیک و مدرن در قالیشویی و مبل شویی جردن

انجام تمامی خدمات قالیشویی و رفوگری و ریشه زنی و رنگبرداری و دارکشی و رفوکاری در قالیشویی در جردن با بهترین کیفیت و توسط تکنسین متخصص و با تجربه

 قالیشویی ستارخان در جردن مفتخر است خدماتی نظیر : رفع حرفه ای سوختگی ذغال، رفع تخصصی پوسیدگی انواع فرش و قالی با ضمانت ، رفع حرفه ای انواع تداخل رنگ فرش های دست بافت ، دارکشی فرش و قالی جهت صاف نمودن فرش های ناصاف، مرمت و بازسازی تخصصی فرش های دست بافت را در منطقه جردن ارائه دهد.

قالیشویی جردن

خیابان جردن یکی از خیابان‌های شناخته شده شهر تهران است که کمتر کسی پیدا می‌شود تا با آن خاطره خوشی نداشته باشد و در دور زدن‌های شبانه با ماشین یا معاشرت در کافه‌ها و رستوران‌های آن اوقات خوشی را تجربه نکرده باشد.

خیابان جردن در منطقه یک شهرداری پایتخت واقع شده است و از جنوب به میدان آرژانتین و پایانه بیهقی، از شرق به بلوار میرداماد و اتوبان مدرس از غرب به خیابان ولیعصر و از شمال به پل پارک وی محدود می‌شود.

سال‌ها پیش خیابان جردن به یاد دکتر ساموئل مارتین جردن، بانی دبیرستان مشهور البرز و آموزشکده دخترانه آمریکایی تهران به نام جردن نامگذاری شد.

جردن از مراکز خرید خوب و قدیمی مانند آسیا، بازار خشایار و سرخه بازار و رستوران‌های بین الملی و کافی شاپ‌های معروفی برخوردار است که در صبح‌ها و شب‌ها پاتوق بسیاری از جوانان تهرانی است.

جردن دارای خیابان‌های و کوچه‌های مشهوری مثل اسفندیار، بلوار آرش، ناهید و بلوار صباست که هرکدام از آنها خیابان‌های معروف شهر تهران به حساب می‌آیند.

مراکز تجاری مانند مرکز خرید آسیا، الهیه، نگین آفریقا، بازار بزرگ میرداماد و سرخه بازار، ساختما‌ن‌های اداری مهم مانند ساختمان ریاست جمهوری، موزه امام علی، کتابخانه ملی و … در جردن وجود دارد که باعث میشود محل مناسبی برای سکونت یا حتی گذران اوقات فراغت محسوب شود.

دسترسی

ایستگاه‌های مترو حقانی و میرداماد و اتوبوس‌های بی آر تی، دسترسی به خیابان جردن را آسان کرده است. اما با اینحال وجود طرح ترافیک، مراکزتجاری و اداری، بانک‌ها و سفارت‌خانه‌های بسیار در این خیابان تهران، رفت و آمد را کمی دشوار و ترافیک و کمبود جای پارک را ایجاد کرده‌اند.

محله جردن که قسمت شمالی آن را خرده محله امانیه تشکیل میدهد، بیشتر دارای بافتی اداری و تجاری است که همین مورد باعث میشود که تراکم تردد در شب، در این خیابان، بسیار کمتر بشود. بزرگراه‌های مدرس، میردادماد، حقانی، همت و رسالت با عبور از مجاورت منطقه 1، از راه‌های دسترسی به این محله محسوب میشوند. همچنین خیابان‌های والی نژاد، میرداماد، صانعی و … شامل این محله میشوند.

قالیشویی جردن

قالیشویی معتبر در جردن

قالیشویی جردن ستارخان

نظافت و قالیشویی فرش احتیاج به مهارت دارد. قالیشویی جردن متخصص تمیز کردن فرش در جردن و محله های اطراف است. قالیشویی جردن ستارخان خدمات عالی به شما ارائه می دهد و تمام مراقبت های لازم را از فرش شما به عمل می آورد.

ما در قالیشویی ستارخان در منطقه جردن نسبت به حفظ زیبایی و اصالت قالی های شما متعهد هستیم.

بهترین قالیشویی نزدیک جردن

در قالیشویی جردن ستارخان با تجهیزات پیشرفتۀ صنعتی، فرش ها زیبایی ظاهری خود را حفظ خواهند کرد. فقط کافیست تا کار را به متخصصان واقعی در قالیشویی معتبر ما بسپارید.

در قالیشویی ستارخان با ماشین آلات مدرن و روش های شستشوی جدید فرش هایتان را ابتدا غبارروبی کرده و سپس آن ها را با دقت می شوییم. امروز بزرگترین مشکل فرش های خانواده های تهرانی در غبار و دوده ای است که روی فرش ها می نشیند و متأسفانه کیفیت رنگ آن ها را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. همکاران ما در قالیشویی جردن ستارخان با کمک دستگاه هایی که بدین منظور طراحی شده اند به خوبی غبار را از فرش پاک می کنند و رنگ های آن را مجددا زنده و پویا می گردانند.

اگر در محله جردن زندگی می کنید همین حالا با شماره های قالیشویی ستارخان در جردن تماس بگیرید یا با مراجعه به سایت قالیشویی و ثبت سفارش آنلاین از ده درصد تخفیف استفاده کنید.

شماره تماس : 1832