قالیشویی
_

قالیشویی در زرگنده

قالیشویی ستارخان با ارائه خدمات ویژه شستشوی مکانیزه با دستگاه های تمام اتوماتیک در منطقه محدوده زرگنده

شرح خدمات قالیشویی زرگنده

– قالیشویی تمام مکانیزه انواع فرش های ماشینی، دستباف، ابریشم، قالیچه های نفیس با ارائه ضمانت نامه

– خشکشویی و شستشوی انواع مبلمان

– رفوکاری و ترمیم حرفه ای و تخصصی انواع فرش های ماشینی و دستباف

– رنگ برداری انواع فرش

– رنگرزی انواع فرش و محصولات نساجی

– مرمت و بازسازی تابلو فرش

– شستشوی موکت، تشک اتومبیل، تشک تشک خواب، پتو و ملحفه و پشتی

– ارائه خدمات در تمام طول هفته حتی ایام تعطیل

فرش های شما در اسرع وقت در هر نقطه از محله زرگنده تحویل و پس از شستشو ،خشک شده و اتو کشیده، لول شده، همراه با کاور و بسته بندی درب منزل تحویل خواهد شد.

قالیشویی زرگنده

محله‌ای که از زر آکنده بود

«زرگنده» با کوچه‌های پلکانی و خانه‌های قدیمی‌ شناخته می‌شود؛ محله‌ای که بین بزرگراه صدر و خیابان شریعتی و محله قلهک قرار گرفته‌است. زرگنده و قلهک آخرین روستاهای محدوده شمیران بودند.

درباره‌ی محله زرگنده

محله زرگنده در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۳ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه صدر، تونل نیایش و طبقه‌ی دوم بزرگراه صدر، از شرق با خیابان دکتر شریعتی، از جنوب با خیابان دستگردی و از غرب با بزرگراه مدرس و خیابان صبا غربی محدود شده است و با محله‌های ‌داوودیه، الهیه، ظفر، امانیه، تجریش، قیطریه، قلهک، قبا، درب دوم مجاورت دارد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به سینما فرهنگ، کافه رستوران عربی مدائن، رستوران پلاک، رستوران شبهای شیراز، رستوران ستاره قلهک، بوستان زرگنده، بوستان نونهالان محله زرگنده، بوستان رودکی، کافه رستوران شب‌های قلهک و بوستان نونهالان محله زرگنده اشاره کرد.

قالیشویی در زرگنده

قالیشویی در زرگنده

نگین سبز محله زرگنده 
نگین محله زرگنده را بی‌شک باید بقعه متبرک امامزاده اسماعیل(ع) دانست. نسب ایشان به امام زین‌العابدین(ع) می‌رسد. شهبازی می‌گوید: «یادم است روز عاشورا مردم سینه‌زنان از زرگنده وارد جاده قدیم شمیران می‌شدند که همان خیابان شریعتی فعلی است و خیابان را تا مقابل محل سینما فرهنگ پایین می‌آمدند. به سر کوچه امامزاده که می‌رسیدند، سینه‌زنان قلهک هم به آنها اضافه می‌شدند و از روی پل رودخانه زرگنده برمی‌گشتند.» قبرستانی هم کنار امامزاده بود که حالا جایش را به بوستان داده‌است. زمانی از شهردار تهران و همراهان دکتر مصدق یاد می‌کند و می‌گوید: «محمود نریمان، شهردار تهران در این قبرستان به خاک سپرده شده بود و مقبره‌ای هم داشت که حالا هیچ اثری از آن نیست.»

قالیشویی زرگنده

مراحل شستشوی فرش، قالیشویی زرگنده :

قالیشویی زرگنده با اجرای برنامه های موفق بدون تلف شدن وقت برای شستشوی فرش، در مدت کوتاهی فرش های شما به صورت شسته شده، خشک شده و بسته بندی درب منزل تحویل می دهد تا همواره رضایت مشتری خود را فراهم کند.قالیشویی زرگنده با بهره گیری از کادری مجرب، متعهد و با تجربه هموراه سعی بر این داشته تا ارائه دهنده بهترین خدمات قالیشویی در منطقه زرگنده و تمامی مناطق شهر تهران باشد.در تمامی مراحل شستوی فرش ها نهایت دقت صورت می پذیرد تا کوچک ترین آسیبی به فرش ها وارد نشود.

شستشوی ویژه فرش های ابریشم و دستباف در قالیشویی ستارخان زرگنده :

فرش‌ها، به خصوص فرش‌ های دستباف ایرانی، یک اثر هنری محسوب می‌شوند.وقتی شستشو به فرش های دستباف می رسد قالیشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.

تیم شستشوی قالیشویی زرگنده با بهره گیری از جدیدترین روش های شستشو و استفاده از بروزترین ماشین آلات قالیشویی به صورت تضمینی شستشوی فرش های گرانبهای شما عزیزان را به عهده می گیرد.فرش های ابریشم با توجه به ارزشمندی با حساسیت بیشتری شستشو می شوند.چنین فرش هایی نباید با آب داغ در تماس باشند تا طی فرآیند شستشو آسیبی نبینند.استفاده از مواد خاص و مناسب جهت شستشوی فرش های نفیس باعث جلوگیری از تغییر رنگ و خراب شدن سازه فرش ها خواهد شد و فرم خود را از دست نمی دهند.

مرحله آبگیری و خشک شدن فرش ها :

در این مرحله فرش ها پس از شستشو با دستگاه های آبگیری در قالیشویی زرگنده کاملا به صورت اتوماتیک آبگیری خواهند شد.سپس جهت جلوگیری از آلودگی های محیط مانند گرد و غبار و آلودگی هوا، فرش ها در گرمخانه های مخصوص خشک کن فرش قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است در تمامی مراحل شستشو رعایت موازین اسلامی و آبگیری کامل فرش ها رعایت می شوند.

قالیشویی زرگنده

بسته بندی و کاور فرش ها :

در اتمام مراحل شستشو در قالیشویی زرگنده و مرحله آبگیری و خشک شدن، فرش پس از بررسی و تایید کارشناسان ما در قالیشویی زرگنده بسته بندی و کاور شده تا جهت تحویل به مشتریان عزیز در سریع ترین زمان ممکن ارسال شوند.قالیشویی زرگنده با سرعت درتحویل فرش ها در کمترین زمان ممکن سعی بر جلب رضایت مشتریان خود دارد.

قالیشویی محدوده زرگنده