قالیشویی
_

قالیشویی در جیحون

قالیشویی جیحون عضو رسمی اتحادیه با سال ها سابقه در امر قالیشویی و خدمات نظافت و ترمیم انواع فرش و تابلو فرش با شعب متعدد در نقاط مختلف شهر تهران آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.ما هموراه بر این تلاش هستیم تا کیفیت خدمات خود را افزایش دهیم.سعی ما ارائه بالاترین و با کیفیت ترین خدمات قالیشویی به همشریان عزیز است.اعتماد و رضایت شما سرمایه ماست.مشاوران ما تنها با یک تماس پاسخگوی تمامی سوالات و نیازهای شما در خدمات قالیشویی هستند.ما با جدید ترین متد های شست و شوی صحیح فرش های ماشینی و دست بافت نظافت را برای شما به ارمغان می آوریم.

قالیشویی جیحون

محله جیحون تهران کجاست و چه امکاناتی دارد؟
محله‌ای با خیابانی به نام جیحون که در گذشته معروف به خیابان استوار لشکری بود، در منطقهٔ ۱۰ شهرداری تهران واقع است. این خیابان در گذشته به سرهنگی یهودی تعلق داشت. بخش عظیمی از آن هم شامل باغ‌هایی پر میوه بود. باغ‌هایی که اکنون با رشد و گسترش شهرنشینی در شهر تهران تبدیل به خانه‌های مسکونی چندین طبقه شده‌اند. محله جیحون سابقه قابل‌توجهی دارد و با امکاناتی مناسب، از محله‌های معروف منطقه ۱۰ تهران است. در ادامه این مطلب، بیشتر با این محله و امکانات آن آشنا می‌شوید.

در خیابان جیحون تقاطع‌های مهمی با دیگر خیابان‌های مهم منطقهٔ ۱۰ وجود دارد، از قبیل آن‌ها می‌توان تقاطع بهنود، طوس، دامپزشکی، هاشمی، امام خمینی، مالک اشتر، مرتضوی و کمیل را نام برد از جمله محله‌های مهم و همجوار این محله و خیابان جیحون نیز محلهٔ کارون و مرتضوی در شرق، محلهٔ زنجان و هاشمی در غرب، محلهٔ هفت‌چنار و جی در جنوب و محلهٔ دریان‌نو و شریف در شمال هستند. در این محله امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی مناسبی برای ساکنان فراهم شده است. همچنین دسترسی به آن از طریق خط ۲ و خط ۴ مترو تهران در ایستگاه شادمان و اتوبوس‌های تندرو نیز میسر است.

«جیحون» یکی از خیابان‌های قدیمی شهر تهران است که در گذشته به خیابان «استوار لشکری» معروف بوده‌ است. این خیابان در منطقه ۱۰ تهران بزرگ و در جهت شمالی – جنوبی قرار دارد و از خیابان آزادی آغاز می‌شود. کارخانه مشهور نوشابه‌سازی زمزم در ابتدای خیابان جیحون و یک زمین فوتبال قدیمی – معروف به میلان – که در حال حاضر مجموعه ورزشی جیحون نامیده می‌شود در انتهای آن قرار دارد.

این خیابان از سمت شمال به جنوب، یکطرفه است. جیحون از سمت غرب، نخستین خیابان از مجموعه خیابان‌های موازی و قدیمی نظیر کارون، قصرالدشت، خوش و رودکی (سلسبیل) است. خیابان جیحون با خیابان‌های قدیمی و پرتردد بهنود، طوس، دامپزشکی، هاشمی، امام خمینی (سپه سابق)، مالک‌اشتر (چهارراه گلی)، مرتضوی و کمیل (بابائیان سابق) تقاطع دارد و این تقاطع‌های پی‌درپی و همچنین باریک بودن همگی آنها سبب ایجاد ترافیک سنگین می‌شود.

تقاطع جیحون با خیابان مالک اشتر (آریانای سابق) معروف به چهارراه گلی از شلوغ‌ترین و پررفت و آمدترین چهارراه‌های این خیابان محسوب می‌شود که دارای مغازه‌ها و پاساژهای پرشمار برای خرید ساکنان محله جیحون است.

قالیشویی جیحون

قالیشویی جیحون
قالیشویی ما در جیحون برای شستشوی فرش های شما عزیزان برنامه خاص دارد.غبار گیری و خارج کردن گرد و غبار با جارو برقی به همراه موگیری و پرزگیری فرش ها پیش از شروع مراحل شستشو امری بسیار مهم در قالیشویی است.اگر چه تجهیزات و دستگاه های قالیشویی در شستشوی فرش از اهمیت بالایی برخوردار است اما استفاده از شامپوی مناسب نقش بسزایی در کیفیت شستشو فرش ها دارد.فرش‌ها جنس‌ های مختلفی دارند به همین دلیل، مواد شوینده هر فرش با توجه به نوع فرش متفاوت است.استفاده از شامپو های مناسبی که برای شستشوی فرش در نظر گرفته شده است، هم در افزایش کیفیت کار و هم در افزایش طول عمر فرش ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دریافت پشتیبانی حرفه ای در فرآیند شستشوی فرش و قالیشویی یک ریسک نیست بلکه یک تضمین است.