قالیشویی
_

قالیشویی در ولنجک

قالیشویی ولنجک

شستشوی انواع فرشهای دستباف و ماشینی بصورت اعلاشوئی، سفیدشوئی، دوبارشویی، لکه بری، رنگبرداری و… همراه با آبکشی نهایی و اسلامی تضمینی.

شستشوی انواع موکت، ( ساده، پالاز،گل برجسته، طرحدارو…) پتو، روفرشی، کناره، پادری و غیره در قالیشویی ولنجک ستارخان بصورت تضمینی و تخصصی انجام میشود.

ساکنین محترم ولنجک تهران از این پس می تواند با ثبت سفارش در قالیشویی ستارخان در ولنجک تهران جهت دریافت خدمات قالی شویی اقدام نمایند.

قالیشویی ستارخان در ولنجک تهران

قالیشویی ستارخان در منطقه ولنجک تهران با ارائه خدمات شستشوی فرش، اعلاشویی، ترمیم و رفو فرش های دستباف و ماشینی، خشکشویی مبلمان، خشکشویی خوشخواب و خشکشویی فرش و موکت.

شماره ویژه جهت رزرو: 1832

قالیشویی ولنجک

محله ولنجک تهران

محله ولنجک یکی از محله‌های شمال شهر تهران است.این منطقه در کوهپایه ‌های قله توچال و در ناحیه دو منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است.در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با صفر تا صد محله ولنجک تهران آگاه کنیم که اگر قصد سکونت در این محله را داشتید با دید بازتری خانه دلخواه خود را انتخاب کنید.

ولنجک کجاست؟

این محله از سمت شمال به ارتفاعات توچال، از سمت جنوب به بزرگراه چمران، از شرق به رودخانه ولنجک و زعفرانیه و از غرب به درکه متصل می شود.  بر اساس آخرین سرشماری ایران جمعیت این محله برابر با ۲۲۷۴۲ نفر بوده‌ است. از مکان های مهم این محله می‌توانیم به بام تهران، تله کابین توچال و دانشگاه شهید بهشتی و سالن اجلاس سران اشاره کنیم.

علت نامگذاری محله ولنجک

ولنجک از واژه‌های فارسی (ول) و (ولنگ) برگرفته شده است. ازلحاظ لغوی ولنجک ترکیبی است از واژه (ولنج) یا همان (ولنگ) فارسی و حرف (ک) که کوچکی آن را می ‌رساند؛ در نتیجه کامه (ولنجک) به معنی (جای رها شده کوچک) می باشد مانند محله ونک که در مقاله های قبلی درباره ان گفتیم که ونک یعنی درخت کوچک.

تاریخچه محله ولنجک تهران

در گذشته کشاورزان و دامداران که در اطراف تهران، سکونت داشتند، اولین مهاجرانی بودند که به محله ولنجک روی آوردند. این گروه به هنگام مهاجرت در این منطقه از لحاظ مالی متوسط رو به پایین بودند آنها با حفظ جایگاه خود در این منطقه، موفق به بهبود توان مالی خود شدند.

در سال های دور ولنجک کنونی دهستانی سردسیر با ۸۰ نفر جمعیت  در ۲ کیلومتری شمال غربی امامزاده صالح بود؛ اهالی این ده همگی سادات بودند و به باغبانی و زراعت مشغول بودند. به گفته برخی باستان شناسان قدمت این محله به دوره ساسانی زرتشتی برمی گردد به گونه ای که از قدمت نام تهران ببیشتر می ‌باشد.

از عهد صفویه با ورود مازندرانی‌ها ولنجک قدیم شکل گرفت و ولنجک جدید از آغاز دههه ۱۳۵۰ به وجود آمد و به مرور زمان  گسترش یافت. ولنجک قدیم روستای کوچکی بود که حدود پانصد سال قبل به فرمان شاه عباس اول با سکونت پنج خانواده از سادات مازندران در کنار یک چشمه به وجود آمد. مکان دقیق آن محل مسجد جامع ولنجک کنونی است که در شمالی ‌ترین نقطه خیابان اعجازی (آصف) قرار دارد.

قالیشویی ولنجک

قالیشویی ستارخان در محله ولنجک:

بارزترین و مجهز ترین قالیشویی در منطقه شمال تهران قالیشویی ستارخان است که در محله ولنجک حضوری پررنگ و فعال دارد. از این رو اگر به دنبال قالیشویی هستید که کلیه خدماتی که ارائه مینماید دارای ضمانت و گارانتی باشد و بالاترین و ارزنده ترین کیفیت را برای فرشها و موکتهایتان عرضه نماید بدون شک قالیشویی ستارخان مناسب ترین و بهترین انتخاب میباشد.

شرح خدمات قالیشویی ولنجک

کارخانه قالیشویی ولنجک ارائه دهنده خدمات:

  1. شستشوی انواع فرش: قالیشویی ولنجک متخصص در زمینه شستشوی انواع فرش ماشینی،دستبافت،کرک،ابریشم و تابلوفرش بارعایت اصول مذهبی
  2. رفوگری:رفع هرگونه پارگی انواع فرش وتابلو فرش
  3. رنگبرداری و لکه برداری:رفع وبرداشتن هرگونه لکه ورنگ بدون آسیب رسیدن به فرش
  4. ریشه زنی:تعمیر وبافت ریشه نو برای انواع فرش وتابلو فرش
  5. خشکشویی:خشکشویی انواع مبل و موکت با دستگاه های نیمه اتوماتیک درمنزل

فرش ها به صورت لول برده و لول و اتو شده همراه با کاور آورده می شود.