قالیشویی
_

قالیشویی در فرشته

قالیشویی فرشته، یکی از شعبات قالیشویی ستارخان

قالیشویی فرشته، به عنوان یکی از شعب قالیشویی ستارخان در این منطقه لوکس و معروف در شهر تهران فعالیت دارد. قالیشویی ستارخان با سابقه بیش از 30 سال در زمینه شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف و همچنین شستشویی مبلمان در منازل، به دلایل زیر، درصد بالایی از رضایتمندی مشتریان را فراهم کرده است.

  • سابقه قالیشویی ستارخان، تخصص و تجربه ای ارزشمند را ایجاد کرده است و مشتریان این قالیشویی، با اطمینان خاطر از تخصص کادر ستارخان، می توانند شستشوی فرش و مبلمان خود را به ما بسپارند.
  • یکی از مهمترین مواردی که در قالیشویی ستارخان بسیار حائز اهمیت است، استفاده از مواد شوینده با کیفیت و کاملا استاندارد است که علاوه بر تمیزی فرش، آسیبی نیز به بافت و رنگبندی آن وارد نکند.
  • قالیشویی ستارخان در تمامی مناطق تهران دارای شعبه است و پس از تماس با قالیشویی، از نزدیک ترین شعبه به محل سکونت شما، خدمات این قالیشویی را می توانید دریافت کنید.
  • تمامی مراحل شستشوی انواع فرش و موکت در قالیشویی فرشته و تمام شعب قالیشویی ستارخان توسط دستگاه های پیشرفته و مطابق با آخرین روش های شستشو انجام می شود.

 

معرفی محله فرشته

محله فرشته یا خیابان شهید فیاضی، یکی از خیابان های معروف و لوکس تهران است که در محله الهیه و در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. این خیابان از سمت شرق به خیابان شریعتی و بزرگراه صدر، از سمت جنوب به بزرگراه مدرس و از سمت غرب به خیابان ولیعصر و بزرگراه چمران منتهی می شود. دلیل اصلی نامگذاری این خیابان به فرشته نیز به دلیل دسترسی آن به خیابان های پرتردد و به اصطلاح اصلی در شهر تهران است.

 

 نحوه دسترسی به محله فرشته

این منطقه، یکی از بهترین مناطق تهران از لحاظ دسترسی به ایستگاه های مترو، تاکسی و اتوبوس است. همچنین به دلیل اتصال به دو بزرگراه صدر و چمران، مسیر ورود به این خیابان توسط خودرو شخصی نیز کاملا در دسترس است و از این لحاظ، جزو مناطق با تردد آسان بر شمرده می شود.

 

قالیشویی فرشته

 

مراکز و اماکن مهم محله فرشته

منطقه فرشته یکی از قدیمی ترین مناطق شمیرانات است که در گذشته، بسیار سرسبز و دارای خانه هایی با فضای سبز زیاد بوده است. یکی از باغ ها و عمارت های مهم به جا مانده از آن زمان، باغ سفارت روسیه در انتهای این خیابان و در نزدیکی پل رومی است. همچنین 2 باغ سفارت ترکیه و سفارت آلمان نیز از باغ های مهم این محل به شمار می روند.

 

 

امکانات محله فرشته

خیابان فرشته یکی از خیابان های اعیان نشین و لوکس در تهران است. از این رو، رستوران، فروشگاه ها، گالری، سوپر مارکت و هایپرهای زیادی در این خیابان قرار دارد. از طرفی، امکانات درمانی، خدماتی، رفاهی و تفریحی زیادی مانند مراکز خرید هایپر می، سام سنتر، بوتیک ملل، پارک نمازی، درمانگاه فرشته و شهر کتاب الهیه در این محله وجود دارد.

 

بهترین قالیشویی فرشته

قالیشویی ستارخان، یکی از شعب خود را با عنوان قالیشویی فرشته، برای ارائه خدمات شستشوی فرش ماشینی، دستباف، موکت و مبلمان برای اهالی ساکن در این منطقه راه اندازی کرده است. در صورتی که ساکن این محله از شهر تهران هستید، پس از تماس با قالیشویی ستارخان، جهت ارائه خدمات مورد نیاز شما به متخصصان ما در این شعبه ارجاع داده می شوید. تخصص و تجربه 30 ساله ما، این اطمینان را به شما خواهد داد که با انتخاب  قالیشویی فرشته، بهترین انتخاب را در بین قالیشویی های فعال در این منطقه انجام داده اید.

 

قالیشویی فرشته

خدمات قالیشویی فرشته

قالیشویی فرشته، به عنوان یکی از نمایندگی های قالیشویی ستارخان، خدمات زیر را برای ساکنان این منطقه از شهر تهران ارائه می دهد:

  • شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف با بهترین مواد استاندارد و مجهزترین دستگاه های شستشوی فرش
  • شستشوی شرعی و کاملا بهداشتی
  • شتسشوی مبلمان در منزل با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت
  • ارائه خدمات رفو در صورت تقاضای مشتری
  • امکان ثبت سفارش از طریق سایت قالیشویی ستارخان

 

سوالات متداول

نحوه ثبت سفارش شستشوی فرش یا مبلمان در قالیشویی فرشته، چگونه است؟

برای ثبت سفارش در قالیشویی فرشته می توانید با مراجعه به سایت قالیشویی ستارخان یا تماس با شماره 1832، سفارش خود را ثبت نموده تا پس از هماهنگی با کارشناسان ما، فرآیند مورد نیاز برای درخواست شما انجام شود.

 

آیا در صورت بروز آسیب به فرش یا مبلمان در حین شستشو، خسارت وارده از طرف قالیشویی فرشته پرداخت می شود؟

بله در صورتی که خسارتی از جانب پرسنل قالیشویی به فرش یا مبلمان شما وارد شود، قابل پرداخت خواهد بود.