قالیشویی
_

قالیشویی در اندرزگو

بلوار اندرزگو از اون محله‌هاییه که بیشتر جوون‌ها ازش خاطره دارن. گشت‌و‌گذارای دوستانه، قهوه نوشیدن کنار کافه ون‌های معروفش، کافی شاپ‌ها و رستوران‌های بی‌نظیرش و شلوغی همیشگیش، اندرزگو رو به محلۀ خوش‌گذرونی و تفریح تبدیل کرده.

کارخانه قالیشویی و مبل شویی ستارخان در شعبه اندرزگو مفتخر است که خدمات خود را به مردم عزیز این منطقه هرچه بهتر و سریع تر ارائه دهد.

خدمات قالیشویی اندرزگو

  1. خدمات تخصصی قالیشویی شستشوی انواع فرش دستبافت
  2. فرش اعلا و گل ابریشم وماهی
  3. شستشوی انواع فرش ماشینی ایرانی و خارجی با مدرن ترین دستگاه
  4. شستشو بدون چروک و بدون شکستگی فرش وآبگیری کامل بعداز شستشو
  5. ستشوی انواع موکت.پتو.پشتی.ملافه.پرده. موکت و مبلمان.
  6. روفوگری قالی
  7. .قایق.شیرازه.ریشه بافی با استاد کار.
  8. و با سرویس دهی شستشو با عالیترین و نازلترین قیمت مرمت فرش بازسازی ریشه زنی و رنگ برداری انواع فرش منظم قالیشویی
  9. شستشو و  تحویل ۲۴ الی ۴۸ساعته در خدمت شما عزیزان میباشد

اندرزگو

تاریخچۀ بلوار اندرزگو تهران

قبل از احداث پل صدر، محدودۀ اندرزگوی کنونی پر بود از قلیان فروشی و مغازه‌های فروش چوب و تعمیرگاه خودرو! حوالی سال 1383 تا 1385 بلوار اندرزگو احداث شد و به نام پر افتخار سید علی اندرزگو، مبارز دوران پهلوی، نام‌گذاری شد. اینطور شد که اندرزگو به محلی برای خرید، خوراکی و ساختمان‌های بسیار زیبا تبدیل شد.

قالیشویی اندرزگو

خیابان‌های اشکستان پور، عبدالهی، ارکیده، چیذری، سلیمی و طالقانی از مهم‌ترین خیابان‌های بلوار اندرزگو هستن. با وجود امکانات عالی در تمام سطح این بلوار و شلوغ بودنش، خرید خانه در این محله‌ها از بلوار اندرزگو مشتری‌های زیادی داره.

بهترین و معروف‌ترین منطقۀ بلوار اندرزگو تهران

تقریباً تمام خیابان‌های بلوار اندرزگو در یک سطح قرار دارن اما خیابان‌های سمت فرمانیه و نیاوران معروفیت بیشتری دارن. خرید خانه و آپارتمان هم در خیابان‌هایی مثل فرمانیه و نیاوران اندرزگو رونق بیشتری داره .

آب و هوای بلوار اندرزگو

بلوار اندرزگو چون در منطقۀ 1 قرار گرفته، آب‌و‌هوای بدی نداره. البته فضای سبز موجود در این بلوار کمه و به علت شلوغی بیش از حدش، آلودگی صوتی و… زیادی داره! ترافیکشم که گفتن نداره دیگه.

طبیعت گردی

خانۀ استاد عزت الله انتظامی که روزگاری محل زندگی عزت سینمای ایران و رفت و آمد مفاخر سینمای مظلوم ایران بوده، قبل از فوت استاد طبق تصمیم خودشون تبدیل شد به خانۀ سینما. خانۀ نیما یوشیج هم یکی دیگه از افتخارات این بلواره که متاسفانه دچار تخریب شده و میگن قراره سفره‌خانه بشه! خنده‌ داره اما جاذبۀ توریستی بلوار اندرزگو، رستوران‌هاشه!

تو بلوار اندرزگو به تعداد هر آدمی با هر سلیقۀ غذایی رستوران، کترینگ و کافه وجود داره. از کترینگ شمشیری و کباب‌های بی‌نظیرش گرفته تا مرغ سوخاری‌های خروس و جگرکی شبزدگان. نکتۀ جالبی که در مورد رستوران و کافه‌های بلوار اندرزگو وجود داره اینه که هر رستوران یه ویژگی بارز داره. مثلاً کافۀ آقای بازیگر که طبقۀ بالای موزه استاد انتظامی قرار میده، پاتوق اهل هنره! طرفدارهای موسیقی شاد و خوانندگان سوسن خانم هم که یه راست میرن برگر لند. دلاوران و نام آوران فینس فود کلاب رو انتخاب می‌کنن که غذاهای سالم بی‌نظیری داره و شالیزار هم واسه طرفداری شمال و غذاهای افسونگرشه!

دسترسی

بلوار اندرزگو دسترسی نسبتاً خوبی به سایر نقاط تهران داره (البته اگه ترافیک بذاره). ایستگاه متروی قیطریه در نزدیکی بلوار اندرزگو قرار داره. علاوه بر اون تاکسی و اتوبوس هم در این محله وجود داره. پس اگه با بار ترافیکی شب‌ها و روزهای تعطیل مشکلی ندارین، زندگی در اندرزگو میتونه برای شما مناسب باشه. ضمن اینکه بلوار اندرزگو در محدودۀ طرح ترافیکی قرار نداره و اگه ماشین شخصی دارین از بابت رفت و آمد مشکل خاصی ندارین.

امکانات

مراکز خرید بلوار اندرزگو: مرکز خرید سانا، مرکز خرید فرمانیه، مرکز خرید روبان نور، مرکز خرید دریای نور، مرکز خرید اندرزگو، مرکز خرید آوان و همچنین وجود تعداد زیادی مغازه با قیمت‌های فضایی از ویژگی‌های این بلوار معروفه. مراکز آموزشی بلوار اندرزگو: دبستان راهبرد دانش، دبیرستان ادیب فرزانه، دبستان رشد

مراکز درمانی محدودۀ بلوار اندرزگو: بیمارستان توابخشی رفیده، ساختمان پزشکان اندرزگو، کلینیک الماس فرمانیه و کلینیک امید از مراکز درمانی محدودۀ بلوار اندرزگو به شمار میرن. مساجد و مراکز دینی بلوار اندرزگو: مسجد مفتخر، حسنیه امام حسن مجتبی(ع)، مسجد صاحب الامر و حسینیۀ کربلا از مراکز دینی این بلوار هستن. مراکز ورزشی بلوار اندرزگو: مجموعۀ ورزشی آتا، مجموعۀ ورزشی رشد، آکادمی والیبال شمیران، استخر فهمیده و باشگاه‌های اوتن، اکستریم فیتنس، دینامیک، شکوه قیطریه، 360 و فیت از مراکز ورزشی اندرزگو هستند.

مراکز خرید اندرزگو

مجتمع تجاری سانا، یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری این محله است که برندهای مطرح و معتبری در آن شعبه دارند.

طبقات بالای این مجتمع، یک فودکورت بسیار بزرگ دارد. برای این فودکورت هم فضای باز و هم فضای بسته در نظر گرفته شده است. اگر هوا خوب باشد می‌توانید در باغ بام این مجتمع که همان فضای باز فودکورت است بنشینید، غذا یا نوشیدنی‌تان را سفارش بدهید و از چشم‌انداز زیبای محله لذت ببرید. در این باغ بام، گلدان‌ها و سایه‌بان‌های بسیار وجود دارد که فضای زیبایی برای استراحت ایجاد کرده‌اند.

مرکز خرید اندرزگو، یکی دیگر از مجتمع‌های تجاری این محله است که جزو مراکز خرید لوکس تهران، به شمار می‌آید.

علاوه بر این مجتمع بام برند سنتر، مرکز خرید کوه نور و مجتمع تجاری آوان نیز در حوالی بلوار اندرزگو واقع شده‌اند و دسترسی به آن‌ها بسیار ساده است.