قالیشویی
_

قالیشویی در ازگل

بهترین قالیشویی ازگل

در این منطقه از شهرداری تهران، یک از شعب قالیشویی ستارخان با نام قالیشویی ازگل، فعالیت دارد. این قالیشویی، با 30 سال سابقه درخشان در زمینه شستشوی فرش های ماشینی، دستباف، انواع موکت و همچنین شستشوی مبلمان در منازل و همچنین ارائه خدمات رفو فرش در صورت نیاز، همواره تلاش کرده است تا رضایت مشتریان خود را به نحو احسن کسب نماید و تا به حال نیز در این زمینه موفق عمل کرده است. شعبه ازگل این قالیشویی، با هدف ارائه خدمت به اهالی این منطقه، راه اندازی شده است و می توانید از طریق تماس با دفتر مرکزی قالیشویی ستارخان، از خدمات این قالیشویی در منطقه خود استفاده نمایید.

 

محله ازگل کجاست؟

محله ازگل، یکی از محلات خوش آب و هوا در منطقه 1 شهرداری تهران است. این محله در نزدیکی رشته کوه دماوند قرار دارد و به همین دلیل، همانند سایر محلات واقع در این منطقه، از لحاظ آب و هوایی بسیار دلپذیر است. درباره تاریخچه این محله اینگونه ذکر می کنند که در زمان ناصر الدین شاه قاجار، در یکی از سفرهای ییلاقی او، ناصر الدین شاه به دختر مالک زمین های ازگل علاقمند می شود و او را به عنوان همسر به دربار خود می آورد و 4 دانگ از زمین های این محدوده را نیز به نام وی می زند. ازگل تا پیش از سال 1370، در تقسیمات کشوری به عنوان روستا ذکر می شد و پس از آن، با گسترش شهرسازی و هجوم انبوه سازان به این منطقه، ازگل به عنوان یکی از محلات خوش آب و هوای تهران برای سکونت انتخاب شد. محله ازگل از سمت شرق به بلوار نیروی زمینی، از شمال به مینی سیتی (شهرک شهید محلاتی)، از سمت جنوب به لویزان و از سمت غرب به اراج منتهی می شود.

 

ازگل 1

 نحوه دسترسی به محله ازگل

محله ازگل فاقد محدودیت های ترافیکی است و حمل و نقل در آن بسیار آسان و رضایت بخش است. در ازگل ایستگاه مترو وجود ندارد اما از طریق ایستگاه مترو محلاتی و قائم، دسترسی به این محله امکان پذیر است. 9 خط اتوبوس از جمله میدان رسالت به شهرک شهید محلاتی، پایانه شهید حقانی، پایانه لاله به جوانمرد قصاب، شهرک شهید محلاتی به پایانه علم و صنعت و شهرک قائم به پایانه تجریش، نیز برای تردد به این محله در اختیار شهروندان قرار دارد.

 

مراکز و اماکن مهم محله ازگل

ازگل یکی از محلات قدیمی در شهر تهران است که اگرچه مدت زیادی از تبدیل آن از روستا به یکی از مناطق شهری تهران نمی گذرد اما آثار دیدنی یا جاذبه های زیادی ندارد. مسجد جامع ازگل که تاریخ ساخت آن به زمان ناصر الدین شاه قاجار باز می گردد و در سال 1380 نیز بازسازی هایی در بخش گنبد و مناره آن انجام شده است، تنها اثر دیدنی در این منطقه است.

قالیشویی ازگل

امکانات محله ازگل

مرکز توانبخشی امام علی که با همت دکتر شاقلی و در زمان پهلوی ساخته شد، یکی از مراکز مهم درمانی- توانبخشی در این محله است. بیمارستان مجهزی در این منطقه وجود ندارد و 2 درمانگاه ازگل در خیابان شهید صدرنژاد و درمانگاه سیدالشهدا در خیابان تهرانی، صرفا برای دریافت خدمات سرپایی مناسب هستند و ساکنان این محل برای دریافت امکانات ویژه درمانی باید به بیمارستان های ارج یا نیکان مراجعه کنند.

3 مرکز خرید الماس واقع در ابتدای بلوار نیروی زمینی، گلچین واقع در خیابان گلچین و البرز واقع در خیابان اردستانی، از مهمترین مراکز خرید در این محله هستند. همچنین 3 رستوران نور، اگرین و شب زدگان نیز، از رستوران های مهم و معروف در این منطقه هستند. دانشگاه شهید صیاد شیرازی، مرکز آموزش‌های علمی کاربردی فارابی، دانشگاه امام باقر، حوزه علمیه امام خمینی، دانشگاه علوم و فنون فارابی و دانشگاه آزاد اسلامی سما واحد ازگل از اماکن مهم فرهنگی در این منطقه هستند.

 

 

مزایای قالیشویی ازگل

قالیشویی ازگل، یکی از شعب قالیشویی ستارخان است که با هدف ارائه خدمات این شرکت در زمینه شستشوی انواع فرش های دستباف، ماشینی، موکت و همچنین شستشویی مبلمان در منازل، راه اندازی شده است. مزایای استفاده از خدمات این قالیشویی با تجربه، عبارت است از:

  • دارا بودن بیش از 30 سال سابقه ارزشمند در زمینه شستشوی انواع فرش و مبلمان
  • استفاده از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های شستشوی فرش و مبلمان
  • به کارگیری نیروهای آموزش دیده، متخصص و با تجربه
  • استفاده از مواد شوینده استاندارد و با کیفیت برای شستشوی فرش و مبلمان
  • شستشوی شرعی انواع فرش، موکت و مبلمان با رعایت کامل نکات بهداشتی و ضدعفونی محصول پس از اتمام شستشو
  • سرعت در ارائه خدمات به مشتریان
  • راه اندازی شعب مختلف در تمامی مناطق تهران با هدف سهولت و افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان
  • شستشوی انواع مبلمان در منزل با بهترین کیفیت
  • شستشوی فرش های حساس از جمله انواع فرش دستباف و تابلو فرش های نفیس
  • ارائه خدمات رفو و ترمیم انواع فرش ماشینی و دستباف در صورت درخواست مشتری
  • امکان ثبت سفارش از طریق سایت قالیشویی ستارخان

 

قالیشویی ازگل

سوالات متداول

نحوه ثبت سفارش شستشوی فرش یا مبلمان در قالیشویی ازگل، چگونه است؟

برای ثبت سفارش در قالیشویی ازگل می توانید با مراجعه به سایت قالیشویی ستارخان یا تماس با شماره 1832، سفارش خود را ثبت نموده تا پس از هماهنگی با کارشناسان ما، فرآیند مورد نیاز برای درخواست شما انجام شود.

 

آیا در صورت بروز آسیب به فرش یا مبلمان در حین شستشو، خسارت وارده از طرف قالیشویی ازگل پرداخت می شود؟

بله در صورتی که خسارتی از جانب پرسنل قالیشویی ازگل به فرش یا مبلمان شما وارد شود، پس از توافق، خسارت شما پرداخت خواهد شد.