قالیشویی
_

قالیشویی در قیطریه

بهترین قالیشویی در قیطریه

در قالیشویی ستارخان در قیطریه انتقال فرش تان به وسیله ماشین های ویژه این کار  انجام می شود که فرش شما کوچکترین آسیبی نبیند.

قالیشویی در قیطریه از خدماتی که قالیشویی ستارخان در منطقه قیطریه ارائه میدهد اتو کردن فرشها میباشد که فرشها بدون چروک و شکستگی به دست مشتری میرسد.

استفاده از بهترین مواد شوینده برای انواع فرش ها، قالی ها، گلیم ها و حتی فرش های دستباف شما

مکانیزه بودن تمامی ادوات شستشوی فرش در این مرکز تخصصی یکی دیگر از ویژگی‌های قالیشویی ستارخان در قیطریه است.

قالیشویی قیطریه

قیطریه

محله قیطریه یکی از محله‌ های مشهور در شمال شهر تهران است. این محله که در منطقه یک شهرداری قرار گرفته دلیل محبوبیتش وجود باغ های بسیار سرسبز مانند پارک قیطریه است. قیطریه از سمت شمال به حکمت از جنوب به بزرگراه صدر از شرق به چیذر و از غرب به تجریش و الهیه متصل می شود. 

تاریخچه قیطریه

قیطریه درگذشته ده کوچکی در شمیرانات بود که به گفته خیلی ها در این ده کوچک فقط ۵۰ نفر زندگی می کردند، از این منطقه در زمان قاجار به دلیل داشتن گونه‌های مختلف جانوری به عنوان شکارگاه استفاده می‌شد؛ ناگفته نماند در این محله قبرهای باستانی اقوام آریایی با پیشینه سه هزار ساله کشف شده است.

مالکان پارک قیطریه کنونی در سال های گذشته متعلق به نظام الدوله و آصف الدوله بوده‌اند. توسعه‌ ساخت و ساز در این محله قدمت ۸۰ ساله دارد.

بافت منطقه قیطریه

جالبه بدونید ساکنین منطقه قیطریه با دو سبک متفات کنار هم زندگی می کنند. بخشی از ساکنین خانواده‌های سنتی و قدیمی هستند که قدمت سکونتشان در این منطقه زیاد است و بیشتر در خانه‌های ویلایی سکونت دارند.

بخش دیگه‌ ساکنین را افراد جوان تر که به تازگی این محله را برای سکونت انتخاب کردن، تشکیل می دهند. و بیشتر انتخابشان اجاره یا خرید آپارتمان‌ است تا سکونت در خانه های ویلایی.

بهترین محله قیطریه

از بهترین و اصلی ترین خیابان‌های این محله می توانیم به بلوار اندرزگو، خیابان شریعتی، خیابان قیطریه، بلوار صبا، بلوار کاوه، بزرگراه صدر، خیابان چیذر، خیابان قلندری شمالی، خیابان سلیمانی غربی، خیابان خراسانی، خیابان موسیوند، خیابان خلیلی، خیابان فاطمیه، خیابان کریمی و خیابان سهیلی اشاره کرد.
مراکز خرید قیطریه

در خیابان‌های شمال تهران تا دلتان بخواهد فروشگاه‌های برندهای مشهور یافت می‌شود. به خصوص در بولوارهای اصلی این محله مانند بولوار کاوه، بولوار قیطریه و اندرزگو هر برندی را که بخواهید می‌توانید پیدا کنید و این‌جا مکان محبوب عاشقان خرید در تهران است.

مرکز خرید سانا

قالیشویی در قیطریه

قالیشویی در قیطریه

در قالیشویی ستارخان در قیطریه از مرحله اول یعنی شستشو تا مرحله پایانی یعنی خشک شدن و لول شدن، همگی مکانیزه است. و با بهره گیری از بهترین روش و جدیدترین روش در دنیا ببکار میرود.

انواع خدمات قالیشویی در قیطریه:

خدمات شستشوی فرش

شستن مبلمان، انواع پتو ها و بسیاری خدمات دیگر را نیز به شما خواهیم داد .

قالیشویی ستارخان در منطقه قیطریه نازلترین قیمت و تخفیف های ویژه نسبت به سایر مراکز برای شما دوستان گرامی را دارد.

قالیشویی قیطریه با سال ها تجربه آماده ارائه خدمات قالیشویی در قیطریه به شما عزیزان است

قالیشویی محدوده قیطریه با پرسنل مجرب و کارآزموده

قالیشویی ستارخان بزرگترین قالیشویی در قیطریه با دستگاه های اتوماتیک

ما فرش های شما را لول ، اتو و کاور شده تحویل میدهیم

بالاترین کیفیت شستشوی فرش و قالی

ارائه سرویس در کمتر از 30 دقیقه پس از دریافت آدرس در حوالی قیطریه

تخفیف ویژه برای مشتریانی که از طریق سایت با قالیشویی آشنا می شوند

شماره قالیشویی محله قیطریه آوا را از همسایه خود بگیرید

نزدیکترین قالیشویی به شما

ما مناسبترین و بهترین قالیشویی در قیطریه و سراسر تهران را به شما معرفی می کنیم. این قالیشویی ستارخان است که با کیفیت بی نظیرش در خدمت رسانی به مشتریان، توانسته در مناطق مختلف شهر تهران، دارای شعبه و دفتر بشود.

شماره تماس و ارائه مشاوره رایگان : 1832