قالیشویی
_

قالیشویی شمال تهران

قالیشویی ستارخان در شمال تهران یکی از با‌کیفیت‌ترین و بهترین قالیشویی‌های تهران  میتوان به قالیشویی ستارخان در شمال تهران اشاره کرد.

قالیشویی ستارخان با سابقه طولانی در زمینه شست و شو و خدمات جانبی قالیشویی و مبل شویی و داشتن کادری مجرب بهترین خدمات را در زمینه شست و شوی فرش به مشتریان محترم خود ارائه می دهد. و همچنین این قالیشویی در شمال تهران با تجهیزات پیشرفته توانسته است باعث پاکیزگی و سلامت فرش‌ها و افزایش طول عمر آنها شود.

 

 

کارخانه قالیشویی تمام اتوماتیک ستارخان با دستگاه‌های نانو تکنولوژی و و داشتن بخش بازرسی کارشناسان حرفه‌ای بعد از پایان کار و کنترل کیفیت برای افرادی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند شعبه انحصاری افتتاح کرده است. از مزایای شعبه جدید قالیشویی در شمال تهران دسترسی راحت و خدمات سریع در محل به محض تماس و ثبت سفارش می باشد.

شست و شوی فرش از کارهای ضروری و مهم می‌باشد و باید با روش علمی انجام شود زیرا در غیر اینصورت فرش رنگ خود را از دست می‌دهد و آسیب می‌بیند. بنابراین نظافت و نگهداری از فرش‌ها کاری بسیار با اهمیت تلقی می‌شود.

 

محله های شمال تهران از جمله محبوب ترین محله های پایتخت می باشند که همیشه توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب می کنند. منطقه شمال تهران به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین و محبوب ترین بخش های تهران محسوب میشود..

محله های شمال تهران جزو محله هایی از پایتخت می باشد که همیشه میزبان بسیاری از پایتخت نشینان و توریستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تهران، جزء معدود شهر های پایتخت است که دارای شب هایی زنده و شلوغ است. اما یکی از شلوغ ترین بخش های این شهر، محله های شمال تهران است. به ویژه در شب ها، بسیاری از جوانان و خانواده ها به قصد تفریح و گشت و گذار به محله های شمال تهران می روند.

محله های شمال تهران واقع در منطقه 1

محله های شمال تهران واقع در منطقه 1 شامل 30 مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه 1 قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

قالیشویی ستارخان در شمال تهران با قراردادن سرویس های اختصاصی حمل فرش در منطقه شمال تهران از صبح حاضر هستند و بلافاصله پس از دریافت تماس شما، اعزام میگردد.

تحویل فوری و رعایت پروتکل بهداشتی در راستای اهداف قالیشویی افرا می باشد

 

شست و شو تخصصی فرش در قالیشویی ستارخان از نکات قابل توجه این است که در قالیشویی شمال تهران مورد توجه است بنابراین شما مشتریان عزیز با خیالی راحت و آسوده می‌توانید انواع فرش‌های دستباف، ابرشیم و تابلو فرش‌های نفیس خود را به قالیشویی شمال تهران مانند قالیشویی ستارخان در فرمانیه، قالیشویی در الهیه بسپارید.

این قالیشویی خوب با ارائه خدمات با کیفیت بالا و نازلترین قیمت توانسته است در بین مشتریان به محبوبیت خاصی دست پیدا کند. قالیشویی ستارخان در شمال تهران با کادر مجرب و متخصص خود فرش‌ها را به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت شست و شو می‌دهد.

شماره تماس: (۲۰ خط ویژه)

1832

ویژگی‎‌های قالیشویی ستارخان در شمال تهران

این قالیشویی معتبر با دارا بودن ویژگی هایی از قبیل: عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز، حضور فعال قالیشویی شمال تهران، داشتن سابقه طولانی شست و شوی فرش و مبل‌شویی، بکارگیری ماشین آلات پیشرفته، همچنین ارائه تخصصی‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات در زمینه‌های دارکشی، ریشه زنی، خدمات خشکشویی، رفع سوختگی، رفع پوسیدگی، شست و شوی انواع فرش، ترمیم فرش در خدمت مشتریان عزیز خود خواهد بود.

قالیشویی در شمال تهران با بکارگیری کارکنان با تجربه و مجرب، بیشترین دقت و بهره‌گیری از به روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های قالیشویی در زمینه شست و شوی فرش در زمینه‌های مختلف مانند شست و شوی فرش‌های روشن و تیره ماشینی، دستبافت، فانتزی، پشمی، ابریشمی، موکت و تابلو فرش، رفوگری، بازسازی، شیرازه زنی، موگیری، اصلاح بیدخوردگی، رنگبری، رفع پوسیدگی و سوختگی، لکه برداری کلی فرش و ریشه بافی قابلیت ارائه خدمات به مشتریان خود را دارا می باشد.

این قالیشویی خوب از روش های مختلف شست و شو بسته به جنس هر نوع فرش استفاده می کند. در آخر قالیشویی شمال تهران فرش ها را با کاور و بدون چروک و اتو شده برای شما عزیزان ارسال خواهد کرد.