قالیشویی
_

قالیشویی در زعفرانیه

ارائه خدمات ترمیم و بازسازی فرش در قالیشویی زعفرانیه :
رفع محل سوختگی

رنگ‌دادگی بافت‌های فرش به یکدیگر

خدمات رفوگری با در نظر گرفتن مواد اولیه تشکیل‌دهنده فرش‌ها

ریشه‌کشی برای فرش‌هایی که ریشه‌های آن‌ها از بین رفته

شیرازه دوزی برای فرش‌هایی که دوخت اصلی حاشیه فرش آن‌ها در حال از هم گسستن است.

خدمات بینظیری که در قالیشویی ستارخان در زعفرانیه ارائه میگردد.

قالیشویی زعفرانیه

زعفرانیه تهران

محله زعفرانیه را می‌توان یکی از مرتفع‌ترین مناطق تهران دانست. این منطقه در دامنه توچال قرار گرفته است. از نظر سکونت سابقه چندانی ندارد. ساخت و ساز بی رویه این سال‌ها در این منطقه شدت گرفته است و قیمت‌ها نیز نجومی بالا رفته. این منطقه به ولنجک و تجریش نزدیک است. نزدیک تله کابین توچال قرار گرفته است و آب و هوای تمیز کوهستانی دارد.

این محله که در کوهپایه قرار دارد آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنتی در آن به چشم می‌خورد.

زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران به شمار می‌آید.

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر (پهلوی) و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود.

اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارتهای آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.

در ابتدا این محل به دلیل اداره برقی که در آن وجود داشت برق بامداد نامیده می‌شد و بعدها به نام زعفرانیه تغییر نام داد.

چرا این منطقه را زعفرانیه می‌نامند؟ چندین روایت وجود دارد. یکی از این روایت‌ها آمده است که زمانی تنها آبادانی این منطقه کاخ سعدآباد بوده است و رنگ دیوارها و درب اصلی این کاخ به رنگ زعفرانی است.

به همین دلیل، هر کس که میخواست به سعدآباد برود و راه را کم می‌کرد، نشان رنگ زعفرانی کاخ را به او دادند. روایت دیگر نام کنیز یکی از شاهان قاجار است که ممکن است دلیل نام گذاری باشد و روایت سوم به کاشت زعفران در کاخ سعدآباد باز میگردد.

جالب بدانید که نه تنها در این کاخ زعفران کشت می‌شده بلکه بسیار خوب عمل می‌آمده و از این بابت معروف بوده است.

کاخ سعدآباد که یکی از دلپذیرترین باغات تهران است. سوم مرکز خرید پالادیوم است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

قالیشویی زعفرانیه

قالیشویی در زعفرانیه

  • قالیشویی زعفرانیه دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران میباشد .
  • قالیشویی ستارخان در زعفرانیه با بهره گیری از جدیدترین و مدرن ترین دستگاهای شستشوی فرش آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد.
  •  انجام کلیه خدمات شستشو و رفوگری و خشکشویی به صورت کاملا تخصصی
  • متخصص در شستشو انواع فرش های اعلا ، کرک ، گل ابریشم ، چله ابریشم ، تمام ابریشم ، تابلوفرش ، عتیقه ،قدیمی و … بدون کوچکترین آسیب بر روی فرش
  • مجری کلیه خدمات رفوگری از جمله ترمیم ، رفو ، رفع سوختگی ، رفع بید خوردگی ، ریشه زنی، شیرازه دوزی ،دار کشی و …
  •  انجام کلیه خدمات رنگبرداری ، لکه برداری ، قلم کاری و… ،
شاید بتوان گفت که اولین عامل تعیین‌کننده‌ی تصمیم مشتریان، تعرفه و قیمت خدمات قالیشویی ستارخان در منطقه زعفرانیه می باشد.
به عبارتی دیگر، افراد با سبک و سنگین کردن خدمات دریافتی با هزینه‌ی اعلام‌شده، تصمیم می‌گیرند که آیا لوازم منزل خود را به آن مرکز بسپارند یا خیر.
یکی از مواردی که قالیشویی زعفرانیه آن را بهینه کرده است، نرخ خدمات آن است. هزینه خدمات ارائه‌شده توسط ما، کاملاً منصفانه و مقرون به صرفه است. ما با درنظر گرفتن فاکتورهای مختلفی، قیمت نهایی را به شما مشتریان گرامی اعلام کرده و پس از تأیید شما، اقدامات لازم را برای ارائه‌ی سرویس انجام می‌دهیم.

 

قالیشویی زعفرانیه در کلیه مناطق شمال تهران ، مرکز تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران و شرق تهران است و می تواند به تمامی مناطق تهران بهترین خدمات را ارائه دهد .

تضمین سلامت فرش : فرش‌ ها ، مبلمان ها و حتی موکت‌ ها محصولات های ارزشمند شما و البته حساسی هستند. ما در قالیشویی ستارخان در زعفرانیه حفظ سلامت آن ها را تضمین می‌کنیم.

برای اطلاع از سایر خدمات با ما در تماس باشید:    1832