قالیشویی
_

قالیشویی در دزاشیب

برترین قالیشویی در دزاشیب، آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین عزیز منطقه دزاشیب می باشد، دزاشیب یکی از محله های شمالی شهر تهران می باشد، که در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. با توجه به نحوه زندگی مردم محله دزاشیب و منازل مسکونی آپارتمانی و … مانند گذشته نمی توان فرش ها را در منازل شست، در چنین شرایطی برترین قالیشویی در دزاشیب، بهترین گزینه می باشد، فرش ها یکی از مهم ترین لوازم هر منزل ایرانی می باشد، که معمولا باید به صورت منظم هر 6 ماه یا یک سال یکبار با توجه به میزان استفاده از آن ها شسته شوند، شما می توانید، شست و شوی فرش های خود را به قالیشویی در دزاشیب بسپارید و دیگر نگران آسیب به بافت فرش خود هنگام شست و شو نباشید.

معمولا فرش های دستبافت را به نسبت فرش های ماشینی کم تر می شویند، زیرا نوع بافت فرش های دستبافت مخصوص فرش های گل ابریشم، کمی تخصصی تر و سخت می باشد، برترین قالیشویی در دزاشیب، شست و شوی فرش های دستبافت و حساس شما را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. برترین قالیشویی در دزاشیب خدمات دیگری مانند، چرم دوزی، رنگ بری، سفید شویی، اعلاشویی، رفع بیدزدگی، ترمیم سوختگی فرش، ترمیم پارگی فرش و … را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

برخی از قالی شویی ها بندی به قرارداد خود اضافه می کنند با عنوان اینکه (هر گونه خسارت احتمالی به عهده مشتری است) و به طور کل می توان گفت، هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشتباهات خود را قبول نمی کنند، اما برترین قالیشویی در دزاشیب تمام مسئولیت هایی احتمالی را می پذیرد و در صورت نیاز به برطرف کردن مشکلات پیش آمده می پردازد.

برترین قالیشویی در دزاشیب به شما این امکان را می دهد که قبل از تحویل فرش؛ فرش های خود را بررسی کنید و در صورت رضایت از کیفیت شست و شوی فرش ها، هزینه نهایی را پرداخت کنید.

مراحل شستشوی قالی و قلیچه توسط برترین قالیشویی در دزاشیب

پس از تماس شما با برترین قالیشویی در دزاشیب، تیم تحویل در زمان تعیین شده به محل مورد نظر شما می آیند و پس از بررسی فرش های شما از نظر صحت و سلامت فرش های شما را تحویل می گیرند و اگر فرش های شما دچار عیب و ایرادی باشد، تیم تحویل برترین قالیشویی در دزاشیب، آن را یادداشت می کنند، تا برای مثال اگر فرش شما، دچار پارگی باشد، هنگام شست و شوی فرش توسط تیم شست و شوی برترین قالیشویی در دزاشیب، بیشتر دچار پارگی نشود.

در مرحله اول فرش ها توسط برترین قالیشویی در دزاشیب، غبارروبی می شوند و گرد و خاک های فرش گرفته می شود، این مرحله ابتدایی ترین مرحله شست و شوی فرش می باشد و اگر انجام نشود، گرد و غبار روی فرش ها باقی می ماند و هنگام شستن فرش توسط برترین قالیشویی در دزاشیب، ممکن است کثیفی ها و گرد و خاک ها به داخل بافت فرش برود و فرش ها بدتر چرکتاب شود.

زدودن گرد و خاک و غبار گیری فرش در بهترین قالیشویی در دزاشیب، توسط دستگاه های مخصوص و پیشرفته انجام می شود و در برخی از شریط و موارد خاص قالیشویی در دزاشیب از روش های سنتی غبار روبی استفاده می کنند.

پس از انجام عملیات غبار گیری، توسط برترین قالیشویی در دزاشیب، مرحله شست و شوی فرش به وسیله بهترین مواد شوینده شروع به شستن قالی ها و قالیچه ها می کنند.

در این مرحله برترین قالیشویی در دزاشیب شروع به شست و شوی فرش به وسیله دستگاه های پیشرفته می کنند، البته در برخی موارد با توجه به بررسی برخی از مسائل، کارشناسان برترین قالیشویی در دزاشیب بهتر است که برخی از فرش ها به روش سنتی و دستی شسته شوند.

مرحله شست و شوی قالی و قالیچه ها توسط تیم قالیشویی در دزاشیب حدود 1 تا 3 ساعت زمان می برد، بعد از اینکه شست و شوی فرش کامل شد، به مرحله ی آبکشی فرش توسط برترین قالیشویی در دزاشیب می رسیم، در این مرحله از شستشوی فرش به کمک دوش های پخش کننده آب فرش ها آبکشی می شوند و هیچگونه ماده شوینده ای داخل فرش باقی نمی ماند. مرحله آبکشی فرش ها در بهترین قالیشویی در دزاشیب دو بار انجام می شود.

پس از مرحله آبکشی فرش ها، نوبت به انجام مرحله آبگیری فرش توسط بهترین قالیشویی در دزاشیب می رسد، آبگیری فرش یکی از مهم ترین مرحله ها در شست و شوی فرش ها می باشد، زیرا اگر فرش ها به درستی آبگیری نشوند، رطوبت داخل فرش ها باقی می ماند و باعث پوسیدگی فرش می شود، بهترین قالیشویی در دزاشیب، عملیات آبگیری فرش ها را به بهترین نحوه ممکن و توسط دستگاه های پیشرفته آبگیری فرش قالیشویی در دزاشیب انجام می دهد.

در مرحله آبگیری فرش توسط بهترین قالیشویی در دزاشیب، فرش های لول شده و داخل دستگاه آبگیری قرار می گیرند و سپس با چرخش فرش تمامی رطوبت و آب های فرش از بین می رود.

در ادامه برای خشک شدن نهایی و کامل فرش به صورت پشت و رو به آفتاب در کارخانه ی قالیشویی در دزاشیب آویزان می شود، تا هم در مقابل نور خورشید ضد عفونی شوند و هم رطوبت و بوی رطوبت داخل فرش ها کاملا از بین رود.

پس از اتمام مراحل شست و شو، فرش ها به سوله ی کارخانه بهترین قالیشویی در دزاشیب برده می شوند و توسط کارشناسان کنترل کیفیت برترین قالیشویی در دزاشیب از نظر صحت و سلامت فرش و کیفیت شست و شوی فرش بررسی می شوند و در صورت تایید به وسیله دستگاه های بسته بندی بهترین قالیشویی در دزاشیب، فرش ها لول شده و داخل نایلون قرار می گیرند و در زمان معین شده به شما تحویل داده می شود.

خصوصیات و ویژگی های بهترین قالیشویی در دزاشیب

  • داشتن تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته در بهترین قالیشویی در دزاشیب، زیرا هر چقدر که تجهیزات قالیشویی در دزاشیب پیشرفته تر باشد، عملیات شستشو نیز با کیفیت بهتر انجام می گیرد.
  • استفاده از کارشناسان متبحر در حوزه شستشوی فرش ها در بهترین قالیشویی در دزاشیب، برای بررسی رنگ و جنس الیاف و در نظر گرفتن و انتخاب بهترین مواد شوینده متناسب با فرش.
  • استفاده از بهترین و مرغوب ترین واد شوینده
  • شستشوی تخصصی فرش ها ( تفکیک و جداسازی فرش های ماشینی و دستبافت )
  • برترین قالیشویی در دزاشیب، خدمات گوناگونی در حوزه فرش های ماشینی و دستباف و فرش های ابریشمی را به مشتریان خود ارائه می دهد.
  • ارائه فاکتور رسمی کارخانه قالیشویی در دزاشیب