قالیشویی فرمانیه

قالیشویی فرمانیه

فرمانیه یکی از محله های مرفه نشین در شهر تهران است. این محله در منطقه 1 شهرداری تهران و در شمال این شهر قرار دارد. قیمت مسکن در این محله، بسیار بالا است و فرمانیه به عنوان یکی از محلات گران قیمت در تهران شناخته می شود. فرمانیه نیز، همانند بسیاری از محل های تهران، پیشنیه چندین ساله دارد و از بافت های قدیمی این شهر محسوب می شود.

قالیشویی ستارخان، یکی از شعب خود را در این منطقه راه اندازی کرده است و چند سالی است که بخشی از خدمات خود را در قالب قالیشویی فرمانیه، به ساکنان این محل ارائه می دهد. در این مقاله، در کنار مروری کوتاه به محله فرمانیه، قدمت و امکانات آن، در رابطه با شعبه فرمانیه قالیشویی ستارخان نیز توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

قالیشویی فرمانیه

معرفی محله فرمانیه

محله فرمانیه، یکی از محله های قدیمی تهران با قدمت حدود 200 سال است. این محله از شمال به نیاوران، از غرب به دزاشیب، از شرق به اقدسیه و پاسداران و از سمت جنوب با بزرگراه صدر، اندرزگو و چیذر دارای مرز جغرافیایی است. نام این محل، برگرفته از خانواده فرمانفرمائیان (یکی از خانواده های ثروتمند و بسیار پرنفوذ در زمان قاجار) است.

در این محله، یکی دیگر از محله های مرفه نشین به نام محله کامرانیه نیز قرار دارد. این محل، در بخش میانی فرمانیه قرار دارد و این محل را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده است. بافت شهری فرمانیه، مانند بسیاری از محله های شمیران، تقریبا قدیمی است. سفارت خانه کشورهای ایتالیا، هلند، نروژ، سوئد، جمهوری چک و ترکمنستان در این محله واقع شده است.

 

مراکز خرید و اماکن فرهنگی و خدماتی موجود در محله فرمانیه

محله فرمانیه یکی از محلات لوکس تهران است و پاساژها و مغازه های متعددی در آن وجود دارد. مرکز خرید کوهستان واقع در نزدیکی چهارراه فرمانیه، مرکز خرید آرتمیس در خیابان پاسداران شمالی، مرکز خرید روشا در نیاوران و تقاطع فرمانیه و عمار، مجموعه ورزشی چیذر، مجموعه ورزشی فدک، استخر الغدیر، باشگاه اسکواش دیباجی و مجموعه ورزشی نارنجستان از جمله مهمترین اماکن خدماتی و رفاهی موجود در این محله هستند.

قالیشویی فرمانیه

امکانات موجود در محله فرمانیه

محله فرمانیه یکی از محلات لوکس تهران است و پاساژها و مغازه های متعددی در آن وجود دارد. پارک سنبل، بوستان صدر و امام علی، سه بوستان مهم واقع شده در محله فرمانیه هستند.

از سایر اماکن مهم و سازه های معروف در این محله، می توان به باشگاه فرمانیه، بیمارستان فرمانیه، مجتمع پردیس فرمانیه، اداره راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات، کشتیرانی جمهوری اسلامی، سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران، هلال احمر شمیرانات، باشگاه بانک ملت، مرکز توانبخشی جانباران امام خمینی، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی، مرکز تحقیقات مهندسی زلزله، برج مسکونی تجاری اداری کوه نور، برج نگین، برج زنبق و مجتمع مسکونی فرمانیه اشاره کرد.

قالیشویی فرمانیه

چرا قالیشویی فرمانیه؟

شستشوی دوره ای مبلمان و فرش، بسیار ضروری است. روزانه میکروب های و آلودگی های زیادی ناشی از راه رفتن و نشستن بر روی این وسایل ایجاد می شود که با جارو کشیدن از بین نمی روند و لزوما باید با فاصله 6 ماه تا 1 سال، شستشوی آنها انجام شود. قالیشویی فرمانیه، یکی از شعب قالیشویی ستارخان است که با بهره مندی از مدرن ترین ماشین آلات شستشوی فرش و توسط کادر متخصص و مجرب، خدمات شستشوی قالی، فرش و مبلمان را در محله فرمانیه به مشتریان ارائه می دهد.

یکی از مزیت های این قالیشویی، عدم استفاده از مواد شوینده مضر در جریان شستشوی فرش و مبلمان است و می توانید علاوه بر ایجاد پاکیزگی، از حفظ لطافت بافت فرش و مبل خود پس از شستشو اطمینان حاصل فرمایید.

شما برای دریافت خدمات قالیشویی فرمانیه می توانید با شماره تلفن های مندرج در این بخش یا شماره 1832 تماس حاصل فرمایید.

 

امکان ارسال نظر وجود ندارد!