قالیشویی زرگنده

قالیشویی زرگنده

زرگنده یکی از قدیمی ترین محله های تهران است که امروزه به عنوان یکی از مناطق خوب برای زندگی در شهر تهران در نظر گرفته می شود. دسترسی مناسب به امکانات مختلف، آب و هوای مناسب تر در فصل تابستان در مقایسه با سایر مناطق تهران و بافت زیبای این محله، از ویژگی های خوبی است که زرگنده را به یکی از محله های بسیار خوب برای سکونت در تهران تبدیل کرده است.

قالیشویی زرگنده ، یکی از شعب قالیشویی ستارخان در این محله زیبا واقع در منطقه 3 شهرداری تهران است که چند سالی است با مجرب ترین پرسنل خود، توانسته است درصد بالایی از مشتریان ساکن این محله را به خود جلب کند. در این مقاله، علاوه بر معرفی محله زرگنده، به قالیشویی ستارخان شعبه زرگنده و دلایلی که برای انتخاب این شرکت در مقایسه با سایر قالیشویی های آن منطقه مطرح می شود، مروری خواهیم داشت.

قالیشویی زرگنده

محله زرگنده

زرگنده، یکی از محله های قدیمی تهران است و در مجاورت محله تجریش قرار دارد. پیشینه این محل، به روستایی با همین نام باز می گردد که با نزدیک به 3000 نفر جمعیت، در شمال شهرری قرار داشته است. با گسترش تهران، در سال 1334، این روستا به همراه محله هایی مانند اختیاریه، قلهک، ده ونک و رستم آباد، به عنوان منطقه 3 شهرداری تهران شناخته شدند.

به دلیل بافت روستایی این منطقه و وجود زمین های کشاورزی متعدد، زرگنده به سرعت به یکی از محلات پرجمعیت تهران تبدیل شد. با احداث سفارت روسیه در مجاورت این محله، بسیاری از اتباع این کشور، از زرگنده به عنوان تفرجگاه ییلاقی استفاده می کردند. نام گذاری زرگنده، به دلیل یک روایت تاریخی درباره این محل است.

این روایت عنوان می کند که در زمان های گذشته، به دلیل دور بودن اماکنی مانند بانک به این روستا، اهالی سرمایه خود را در قالب طلا و… در تپه ای که در نزدیکی این روستا قرار داشته است، دفن می کرده اند. با گذشت زمان، افرادی به سراغ این تپه ها رفته و این اموال را از آنجا خارج می کنند. از این رو، نام این محل به زر کَنده یا زرگنده تغییر می یابد.

قالیشویی زرگنده

امکانات موجود در محله زرگنده

محله زرگنده یکی از محلات تاریخی در تهران است اما جاذبه گردشگری خاصی در آن وجود ندارد. تنها اثر معروف در آن، امامزاده اسماعیل است که یکی از نوادگان امام زین العابدین (ع) است. در کنار این اثر، پاساژها، مراکز خرید، مراکز میوه و تره بار و مجتمع تجاری پارک رویال از امکانات محله زرگنده است. علاوه بر این موارد، قالیشویی ستارخان نیز، یکی از شعب خود را با نام قالیشویی زرگنده، در این محله راه اندازی کرده است که خدمات رفو، قالیشویی و شستشوی مبل را به ساکنین این محل ارائه می دهد.

 

مزایای استفاده از قالیشویی زرگنده

فرش ها یکی از ملزومات منازل بسیاری از ما ایرانی ها هستند و در هر خانه ای، حداقل یک فرش ماشینی یا دستباف پیدا می شود. توجه به بحث نگهداری و مراقبت از این وسایل، یکی از مهمترین مسائلی است که می تواند عمر آنها را افزایش دهد یا به سرعت آنها ها را از بین ببرد. یکی از نکته های مهم مربوط به بحث نگهداری از فرش و قالیچه، نحوه و زمان شستشوی این محصولات است.

به طور معمول، فرش ها در بازه های 6 ماه تا حداکثر 1 ساله، باید شسته شوند. علت تاکید بر روی این موضوع، باکتری هایی است که در طول زمان استفاده از یک فرش و قالیچه، فرصت رشد در بین تار و پود آن را پیدا می کنند و حتی قوی ترین جارو برقی ها نیز از عهده از بین بردن آنها بر نمی آیند. از این رو، ضروری است نسبت به شستشوی دوره ای این وسایل، اقدام نمایید.

قالیشویی زرگنده با دارا بودن ماشین آلات پیشرفته شستشوی فرش و بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در کنار عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز و آسیب رسان به فرش ها، خدمات شستشوی قالی، فرش و مبلمان را در محله زرگنده انجام می دهد. این قالیشویی، به عنوان یکی از شعب قالیشویی ستارخان، فعالیت می کند.

قالیشویی ستارخان، یکی از قدیمی ترین قالیشویی های تهران با بیش از 30 سال تجربه موفق در زمینه شستشوی فرش و مبلمان است و در سالهای 93، 94، 95 و 97 به عنوان واحد نمونه از سمت اتحادیه قالیشویی انتخاب گردید.

برای دریافت خدمات قالیشویی زرگنده می توانید با شماره تلفن های مندرج در این بخش یا شماره 1832 تماس حاصل فرمایید.

 

امکان ارسال نظر وجود ندارد!